Warmia Mazury Grand Slam Olsztyn 2015: „Impreza światowej klasy”

GW

Jednym ze sponsorów zakończonego w niedzielę turnieju Warmia Mazury Grand Slam Olsztyn była Galeria Warmińska w Olsztynie. O podsumowanie przedsięwzięcia poprosiliśmy Roberta Jurgę, menedżera ds. marketingu galerii.

PZPZ.pl: Gdy Galeria Warmińska zdecydowała się zostać sponsorem Warmia Mazury Grand Slam Olsztyn 2015, jego kształt miał postać wyłącznie wirtualną. Jak wyobrażenia mają się do turniejowej rzeczywistości?

Robert Jurga, menedżer ds. marketingu Galerii Warmińskiej: Przystępując do rozmów o sponsorowaniu Grand Slam wiedzieliśmy, czego możemy się spodziewać, ponieważ w poprzednich latach impreza gościła w leżących kilkadziesiąt kilometrów od Olsztyna Starych Jabłonkach. Wiedzieliśmy więc, że przyjeżdżają tu zawodnicy z całego świata oraz kibice z całej Europy, ale także z krajów spoza Starego Kontynetu. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że turniej w Olsztynie będzie nieco inny, bo sceneria olsztyńskiej plaży miejskiej jest zupełnie inna od tej w Jabłonkach, jest wyjątkowa, klimatyczna. Dlatego mieliśmy nadzieję, że turniej w Olsztynie będzie jeszcze lepszy i nie zawiedliśmy się w tych oczekiwaniach.

Jak więc w skrócie podsumowałby Pan więc organizację zawodów?

Organizację uważamy za perfekcyjną, mamy nadzieję, ba! wręcz pewność, że plaża miejska okazała się idealnym miejscem do rozegrania Grand Slamu. Kibice mogli tu znacznie łatwiej dotrzeć niż do Jabłonek, widoki były niepowtarzalne, klimat  zupełnie wyjątkowy, widzieliśmy zachwycone i oczarowane twarze. Grand Slam był wydarzeniem sportowym światowego formatu i cieszymy się, że jako Galeria Warmińska mogliśmy w tym wydarzeniu uczestniczyć, że pomogliśmy je współtworzyć.

Jak galeria handlowa staje się sponsorem międzynarodowego turnieju siatkówki plażowej?

Zdecydowaliśmy się na sponsorowanie Grand Slam z kilku powodów. Przede wszystkim jest to impreza światowej klasy, pokazująca Olsztyn z jak najlepszej strony, a my jako Galeria Warmińska jesteśmy ważnym punktem na mapie tego miasta. Po drugie, zależy nam na wspieraniu wydarzeń sportowych, czy kulturalnych najwyższej klasy i Grand Slam do takich właśnie należał.  Mamy nadzieję, że Galeria Warmińska pozytywnie zapisała się także w pamięci kibiców. Dotarcie do nich to kolejny bardzo ważny powód naszego zaangażowania w ten turniej – zależy nam na tym, by kibice Grand Slam wiedzieli, że jeśli sami zechcą potrenować, najlepszym miejscem na sportowe zakupy będzie właśnie Galeria Warmińska. A asortyment naszych sklepów sportowych jest tak bogaty, że z zakupów u nas powinni być zadowoleni nawet startujący tu zawodnicy.

 

źródło: pzps.pl